Het Bestuur

Paul Wijnen

Sinds 13 november 2015 zitting in het bestuur.

Ik ben ruim 35 jaar getrouwd met Marian. Samen hebben wij 3 zoons, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Momenteel werkzaam als hoofd juridische zaken bij een deurwaarderskantoor.  De titel kandidaat-gerechtsdeur-waarder blijft.

Michael van den Hoff

Communicatie / nieuwsbrief / website beheer

Ik ben  42 jaar oud en vanaf 2019 in het bestuur gekomen.

Ik ben werkzaam als zelfstandig ondernemer in de rijschoolbranche waar ik beginnende bestuurders les geef voor het behalen van het rijbewijs en ik mensen opleid tot rijinstructeur

Samenwonend met vrouw en 3 kinderen

Henny Gerritsen

Penningmeester

Ik ben inmiddels gepensioneerd na 47 jaar dienst te hebben gedaan bij de politie Amsterdam, het laatst als teamchef. Getrouwd met Loes, twee schatten van kinderen, een schoondochter en een kleinzoon van 14 jaar.

Als hobby’s lezen, fotograferen en tuinieren. Daarnaast knutsel ik graag en spendeer nu een klein deel van mijn tijd aan de ledenadministratie en het penningmeesterschap van onze vereniging. Samen staan we sterker